اکسپوننت در یک نگاه

اکسپوننت در یک نگاه

برند اکسپوننت رسماً در سال ۱۳۹۳ ، با هدف بهره گیری از مدل های برندینگ و دیجیتال مارکتینگ برای کمک به پیش بُرد بهتر برندها شکل گرفت. چشم انداز این برند “ارتقاء پتانسیل ها به ارزش های پایدار، برای ایجاد دنیایی متعالی تر” بوده و ماموریت خود را “ارائه خدمات پیشرفته، نوآورانه و هیجان انگیز که الهام بخش تحولی برای زندگی بهتر است” تعریف کرده است. جایگاه اکسپوننت بعنوان مشاور و مجری پروژه های برندینگ، متمرکز بر ارائه ی خدمات یکپارچه ی با کیفیت و مقرون به صرفه در راستای حمایت از برندهای با پتانسیل برای رشد و بلوغ می باشد. ارزش پیشنهادی برند “با کیفیت ترین در خدمات انعطاف پذیر و گسترده” است.


اکسپوننت با به‌کارگیری مدل های جهانی در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی، می‌کوشد برند مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد و برای استارت آپ ها برندی جدید و قابل اتکا خلق نماید. تجربه‌ی ۱۰ ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای مارکتینگ، برندینگ، تبلیغات، طراحی و … مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.


در سال ۱۳۹۵، اکسپوننت توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است و طیف خدمات خود را برای همه سطوح مشتریان انعطاف پذیر گردانده است. ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم.


فعالیت های اصلی اکسپوننت