8 راه برای بهبود عملکرد بازاریابی به وسیله ی ایمیل

۸ راه برای بهبود عملکرد بازاریابی به وسیله ی ایمیل


بازاریابی از طریق ایمیل، داده های بسیاری را جهت ارزیابی عملکرد و بهبود آن برای شما فراهم می کند. در طول سالها بازاریابی به شکل های مختلف، ایمیل مارکتینگ یکی از موثرترین روش ها برای تبدیل چشم اندازها و مشتریان موجود به فروش و درآمد باقی مانده است.

هنگامیکه شما زمانی را صرف ایجاد لیست ایمیل می کنید، این توانایی را به شما می دهد تا در هرزمان به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید. اهداف شما و مشتریان به اندازه ی یک قدم با تلفن همراه فاصله دارند. بازاریابی از طریق پست الکترونیک داده های فراوانی را برای شما فراهم می کند که بسیاری از آنها جهت ارزیابی عملکرد و پیشرفت مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین ، چگونه می توان عملکرد بازاریابی از طریق ایمیل را بهبود بخشید تا از یکی از موثرین اشکال بازاریابی آنلاین بیشترین بهره برداری را کرد؟ در این مقاله ۸ مورد را جهت کسب بیشترین بهره مندی از بازاریابی به این روش که توسط کارآفرینان موفق اظهار شده اند ، مورد اشاره قرار خواهیم داد.


۱ . لیست ایمیل خود را بطور منظم بررسی کنید


“زمانیکه فردی آدرس ایمیل خود را به لیست شما اضافه می کند ، امکان بروز اشتباه وجود دارد ، امکان دارد که یک ایمیل جعلی باشد و یا نهایتا آدرس ایمیل خود را تغییر داده باشد. این امر می تواند اثر منفی بر روی عملکرد ارسال ایمیل داشته باشد ، ایمیل ها ممکن است به پوشه ی spam بروند. فهرست خود را بطور منظم از طریق سرویس بازبینی اداره کنید و مطمئن شوید که همیشه با یک لیست دقیق کار می کنید.”


 – جان رامپتون ، بنیانگذار Due


۲ . گیرنده ایمیل را مشخص کنید


” تعداد ایمیل های تبلیغاتی را که هرروز دریافت می کنید، تصور کنید – افراد موجود در لیست شما تغییری نکرده اند. فهمیدن این امر که آیا طرف ایمیل شما را بازکرده و یا به احتمال زیاد آن را پاک نموده، امری ضروری است مگر اینکه شما توجه آنها را به خود جلب کنید. قسمت ابتدایی را با جمله ای ساده شخصی سازی کنید نظیر ” سلام { نام گیرنده} ” این روش می تواند خواننده را گیر بیندازد تا حداقل شروع به خواندن ایمیل شما کند.”


 – مت بهنک ، مدیرعامل شرکت Orthotic Shop


۳ . در قسمت عنوان از ایموجی ها ( صورتک ها ) استفاده کنید


“ایموجی ها همه جا هستند. آنها یک راه موثر و سرگرم کننده برای برقراری ارتباط بشمار می آیند. به آخرین مکالمه پیام های متنی خود نگاهی بیندازید و دقت کنید که چه تعداد ایموجی استفاده کرده اید. ایمیل شما به صندوق های الکترونیکی بسیاری از گیرندگان می رود. استفاده از ایموجی در قسمت عنوان یک شیوه ی عالی برای جلب توجه مشتری است. نسبت به نوع مشابه که عنوان صرفا نوشتاری بود طبق تست های نرم افزاری صورت گرفته استفاده از صورتک ها همراه متن با موفقیت بیشتری همراه بوده است. ”


 – آرون مینک ، بنیانگذار Defamation Removal Law


۴ . مراحل اجرایی متعدد را آزمایش کنید


“بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک ایمیل را برای لیست خود ارسال کنید و اینگونه تصور کنید که همه آن را می خوانند. شما باید بطور مداوم زمان های اجرایی مختلفی را مورد آزمایش قرار دهید. بطور گسترده شروع کنید، پیام را صبح زود به نیمی از لیست خود ارسال کنید و سپس در شب برای سایر افراد بفرستید. از آن طریق متوجه می شوید که کدام معیار قوی تر بوده و سپس شروع به آزمایش فواصل زمانی نزدیک تر کنید. برای مثال ، اگر میزان مشاهده ایمیل شما بطور قابل توجهی در شب بیشتر بود ، ایمیل بعدی را در زمان های مختلف شب ارسال کنید تا زمانی که بهترین عملکرد را داشته پیدا کنید.”


 – جیم رافرتی ، مدیر عامل شرکت Wabash Power


۵ . یک لیست رضایتمندی از محصول ایجاد کنید


“بسیاری از افراد از ایجاد و انتخاب یک لیست با این هدف طفره می روند آنها تصور می کنند که این امر سبب می شود مردم تمایل خود را از دست بدهند، در نتیجه از یک لیست کوچکتر استفاده می کنند. یک لیست کوچک که بیشترین میزان پاسخگویی را به ایمیل های شما داشته باشند بسیار ارزشمندتر از یک فهرست بزرگ است. در واقع سوالات باید کم و مفید باشند. اگر کسی زمان می گذارد تا لیست شما را پرکند به این معناست که به آنچه از جانب شما ارائه می شود علاقمند است.”


 – ریچارد سلر ، شریک مدیر Richard Celler Legal, P.A


۶ . لیست ایمیل خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید


“بخش بندی فهرست ایمیل به شما در دستیابی میزان مطلوب مشاهدات کمک می کند. با ارسال پیام به گروههای مورد هدف در لیست خود ، مخاطبان شما پیام هایتان را بیشتر مرتبط می دانند که این در نهایت نتیجه خوبی برای شما بهمراه خواهد داشت. در هر لیست مشترکینی با علایق متفاوت در پیشنهادات ، اخبار و وقایع خاص وجود دارد. بخش بندی کردن به شما این اجازه را می دهد تا به مشترکین خود چیزهای موردنیازشان را ارائه دهید. ”


 – النا اروشکینا ، مدیرعامل Boston Executive Limo Service


۷ . از ایمیل پاسخگویی به مشتریان استفاده کنید


“اکثر مشترکین ایمیل شما را به وسیله ی تلفن همراه خود مشاهده می کنند بنابراین استفاده از یک الگوی پاسخگویی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. اگر از یک سرویس همانند Mailchimp استفاده می کنید ، الگوی آنها مورد توجه است و انتقال پیام بطور کامل در تمامی دستگاهها و در صفحه نمایش ها با اندازه های گوناگون صورت می گیرد. یک گام بیشتر بردارید و الگوی سفارشی را برای مشتریان خود طراحی کنید در اینصورت ایمیل های شما مورد توجه قرار می گیرند. هزینه آن اندک است و به شما در بازاریابی به وسیله ی ایمیل کمک کرده تا حرفه ای بنظر برسید.”


 – ران رودزین ، مدیرعامل شرکت Loom & Leaf


۸ . در هر ایمیل از یک CTA استفاده کنید


“اگر از یک CTA که به روشنی تعریف شده است استفاده نکنید بدون شک کمترین نتیجه را دریافت می کنید. مشترکین شما علاقه ای به خواندن ایمیل های طولانی ندارند ، تلاش کنید آنچه را که می خواهید آنها انجام دهند و یا پیشنهاد واقعی خود را مشخص کنید. اگر گیرنده پیام در عرض چند ثانیه پس از باز کردن ایمیل متوجه آنچه که شما از او می خواهید نشود ، خواه بازدید از یک صفحه باشد ، یا برقراری تماس تلفنی و یا کامل کردن فرم ، به احتمال زیاد ایمیل را حذف می کند.”


 – ترور ناس ، مدیرعامل شرکت PC Login Online


منبع: www.entrepreneur.com

جهت اشتراک گذاری