طرح تبلیغاتی

طرح تبلیغاتی

طراحی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی کمپین تبلیغاتی، برنامه تبلیغاتی است که بر اساس شناخت دقیق محصول و بازار، رفتار مصرف کننده، روان شناسی مخاطب و در قالب برنامه ای دقیق و زمانبدی شده طراحی و اجرا گردد. تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده، بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک، به نتیجه مطلوب نمی رسد. لذا می بایست با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برند و بررسی پیام های تجاری و استخراج ایده اصلی تبلیغاتی، کمپین یکپارچه ای طراحی گردد. همچنین می بایست با بررسی رسانه های مختلف و اثربخشی آنها پیشنهادات ویژه ای در قالب برنامه مدون تبلیغاتی برند آماده شود تا ضمن ایجاد هم افزایی، پیام ارتباطی مورد نظر به بازار هدف گسترده تری انتقال داده شود.

تبلیغات محیطی زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی می تواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید. با توجه به اشتیاق روز افزون مردم به شهرنشینی و گسترش معابر، بستر مناسبی برای تعریف و طراحی تریبون های تبلیغاتی در حوزه بیلبورد به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای جایگاه برند با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است. تصور شهری مدرن و زیبا بدون معابر و بزرگراه هایی که در همه جای آن، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی خودنمایی می کنند دشوار است. تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند. تبلیغات محیطی، نامیست که اغلب با شنیدن آن بیلبورد های بزرگ را به خاطر می‌آوریم . اما در کل لفظ تبلیغات محیطی به تمامی تبلیغاتی اطلاق می‌شود که به صورت عمومی در معرض دید مردم قرار می‌گیرد و طیف گسترده ای از اقشار جامعه را به سمت یک محصول یا تجارت و یا خدمات خاص دعوت می‌کند . طراحی تبلیغات محیطی شامل : بیلبورد ها ، تبلیغات روی مبلمان شهری و تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی می‌باشد . بنر ها ، استند ها تابلو های فلکسی و… نیز در زمره تبلیغات محیطی قرار دارند .

طراحی پوستر پوستر‌ها صفحات کاغذی هستند که معمولاً در ابعادی بزرگ‌تر از A4 طراحی و چاپ می‌شوند. پوسترها بیشتر برای تبلیغات و اطلاع رسانی در محیط‌هایی که در مسیر تردد مخاطبین موردنظر برند هستند، نصب و استفاده می‌شوند. زمانی که یک برند می‌خواهد محصولی را تبلیغ کند و یا رخدادی را اطلاع رسانی نماید و هدف آن عموم مردم هستند، باید مسیر‌های پر ترددی را انتخاب کند که جمعیت زیادی از آنجا عبور می‌کنند. در چنین شرایطی دیگر نمی‌توان یک بنر بزرگ به جایی متصل شود تا توجه مردم را به خود جلب کند. در این موارد بهترین روش تبلیغ و اطلاع رسانی استفاده از پوستر است. یکی از نکات مهم و کلیدی در طراحی پوستر این است که طراحی به صورتی باشد که مخاطب را در نگاه اول به خود جذب کند، که این امر باعث دیده شدن محصول و یا اطلاعیه برند به صورت کامل می‌شود.

تراکت تبلیغاتی کاغذ کوچک‌تر از سایز A4 که این روزها زیاد در مکان های عمومی، کوچه ها و خیابان ها دیده می‌شود. تراکت‌های تبلیغاتی یکی از ارزان‌ترین شیوه‌های تبلیغات با بازدهی بالا هستند، زیرا در تعداد زیاد و به صورت مستقیم به دست مخاطبان می‌رسند و در بازه زمانی کم محصول و یا خدماتی را که شما ارائه می‌دهید تبلیغ می‌کنند. تراکت‌های تبلیغاتی برخلاف سادگی شان در نحوه توزیع و استفاده، یکی از مهم‌ترین پروسه‌های طراحی را برای ارائه تبلیغ مناسب و تأثیر گذاری بالا نیاز دارند و مستلزم مواردی بسیار برای ارائه یک تبلیغ تأثیر گذار هستند. به صورت کلی می‌توان گفت هرچقدر تراکت تبلیغاتی یک برند از نظر گرافیکی پویاتر و زیباتر باشد و مفاهیم مورد نظر برند را از لحاظ احساسی دربرگرفته باشد، تأثیر گذاری آن بر ذهن مخاطب بیشتر بوده و امکان مراجعه و خرید مشتری را بالاتر می برد.


طرح تبلیغاتی در اکسپوننت:


در راستای جلب حداکثری رضایت مشتریان، امکان سفارشی سازی بسته های خدماتی میسر می باشد.
Basic
۷۹۰٫۰۰۰ تومان
تحویل حداکثر ۷ روز کاری

  • سه جلسه مشاوره تلفنی
  • طراحی تبلیغاتی بدون عکاسی
  • طراحی در قالب ۳ طرح متفاوت
  • سه بار بازبینی طرح انتخابی
  • اجرای پروژه توسط تیم برندینگ
  • ارائه در قالب تراکت و یا پوستر و یا آگهی تبلیغاتی مجله و روزنامه و یا بنر سایت و یا تبلیغات محیطی بزرگ
نحوه اجرا و سفارش
Standard
۱٫۶۹۰٫۰۰۰ تومان
تحویل حداکثر ۱۰ روز کاری

  • پنج جلسه مشاوره تلفنی
  • یک جلسه مشاوره در محل مشتری
  • طراحی تبلیغاتی بدون عکاسی
  • طراحی در قالب ۳ طرح متفاوت
  • سه بار بازبینی طرح انتخابی
  • اجرای پروژه توسط تیم برندینگ
  • ارائه در قالب تراکت
  • ارائه در قالب پوستر
  • ارائه در قالب آگهی تبلیغاتی مجله و روزنامه
  • ارائه در قالب بنر سایت
نحوه اجرا و سفارش
Popular
۲٫۵۹۰٫۰۰۰ تومان
تحویل حداکثر ۱۵ روز کاری

  • ده جلسه مشاوره تلفنی
  • دو جلسه مشاوره در محل مشتری
  • طراحی تبلیغاتی با عکاسی
  • طراحی در قالب ۴ طرح متفاوت
  • چهار بار بازبینی طرح انتخابی
  • اجرای پروژه توسط تیم برندینگ
  • ارائه در قالب تراکت
  • ارائه در قالب پوستر
  • ارائه در قالب آگهی تبلیغاتی مجله و روزنامه
  • ارائه در قالب بنر سایت
  • ارائه در قالب تبلیغات محیطی
نحوه اجرا و سفارش

Premium
۳٫۹۹۰٫۰۰۰ تومان
تحویل حداکثر ۲۱ روز کاری

  • ده جلسه مشاوره تلفنی
  • چهار جلسه مشاوره در محل مشتری
  • برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی
  • طراحی تبلیغاتی با عکاسی
  • طراحی در قالب ۵ طرح متفاوت
  • پنج بار بازبینی طرح انتخابی
  • اجرای پروژه توسط تیم برندینگ
  • ارائه در قالب تراکت
  • ارائه در قالب پوستر
  • ارائه در قالب آگهی تبلیغاتی مجله و روزنامه
  • ارائه در قالب بنر سایت
  • ارائه در قالب تبلیغات محیطی
  • ارائه در قالب ایمیل
نحوه اجرا و سفارش
Brilliant
۶٫۵۹۰٫۰۰۰ تومان
تحویل حداکثر ۳۰ روز کاری

  • بیست جلسه مشاوره تلفنی
  • هفت جلسه مشاوره در محل مشتری
  • برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی
  • اجرای کامل کمپین تبلیغاتی
  • طراحی تبلیغاتی با عکاسی
  • طراحی در قالب ۵ طرح متفاوت
  • پنج بار بازبینی طرح انتخابی
  • اجرای پروژه توسط تیم برندینگ
نحوه اجرا و سفارش
VIP
۱۵٫۹۹۰٫۰۰۰ تومان به بالا
تحویل حداکثر ۷۵ روز کاری

  • شصت جلسه مشاوره تلفنی
  • بیست و پنج جلسه مشاوره در محل مشتری
  • برنامه ریزی ۳ کمپین تبلیغاتی
  • اجرای کامل ۳ کمپین تبلیغاتی
  • طراحی تبلیغاتی با عکاسی
  • طراحی در قالب ۲۰ طرح متفاوت
  • بیست بار بازبینی طرح انتخابی
  • اجرای پروژه توسط تیم برندینگ
نحوه اجرا و سفارش