branding-solutions-xponent

راهکارهای اکسپوننت، شالوده ی موفقیت برای تمامی برندهایی است که در تولید خدمات منحصربفرد و باکیفیت حرفی برای گفتن دارند. این راهکارها اساسا پروژه محور بوده و در مدت زمان مشخص، برند شما را به بهترین شکل ممکن در بازار هدف خود معرفی نموده و از رقبا متمایز می سازد.


راهکار جامع برندینگ
برندینگ هنر و علم برتری دادن یک نام تجاری است که باعث افزایش اعتبار و شهرت برند در بازار رقابت می شود. اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت بالاتر محصولات و خدمات شود. برندینگ روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است. برندینگ متدی سیستماتیک است که نام شرکت، سازمان یا محصولی را در بازار مشخص و یا مشخص تر می نماید و با اعتبار بخشی باعث ایجاد تمایز بین برند با رقبا می شود. به وسیله برندینگ برای محصولات یا خدمات یک شخصیت خلق می شود که مجموعه ای از خصوصیات و تعهدات در قِبل نیازهای مشتریان و مخاطبان برند ایجاد می نماید.

ادامه مطلب

راهکار معماری برند
معماری برند در اکسپوننت دارای فازهای منحصربفرد خود است. فاز اول با نام طراحی هویت برند، مربوط به طراحی هویت بصری، سمعی و کلامی برند می باشد که شامل کلیاتی همچون تعریف و طراحی نام و نشان (لوگو) برند، رنگ سازمانی، فونت سازمانی، ست اداری، کاتالوگ و بروشور، خلق آهنگ و موسیقی برند، خلق شعار سازمانی و …می باشد. در فاز دوم که به موازات فاز اول و پس از طراحی موارد پایه ای هویت برند شروع میشود، مواردی همچون طراحی سایت، مدیریت تولید محتوا، ایجاد و مدیریت صفحات اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و … تحت عنوان فاز دیجیتال مارکتینگ در دستور کار قرار خواهد گرفت. فاز سوم که مربوط به کمپینینگ تبلیغاتی است به صورت اقتضایی و پس از تکمیل مراحل قبلی، ابتدا در سطح تدوین و برنامه ریزی و سپس در فاز اجرا پیاده سازی می شود. معماری برند به اقتضای پروژه های مختلف بومی سازی خواهد گردید و بدیهی است که پارامترهای مختلف در شکل برنامه ریزی و اجرای آن دخیل خواهند بود.

ادامه مطلب

راهکار دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ استفاده از همه ابزارها و ظرفیت‌های دیجیتالی از جمله وبسایت، محتوای دیجیتال، موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال، ایمیل، موبایل و … برای پیشبرد استراتژیک اهداف بازاریابی کسب‌وکار و افزایش سودآوری شرکت‌ است. دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با روش‌های سنتی بازاریابی، مزیت‌هایی همچون هزینه کمتر، هدفمندی بیشتر در انتخاب مخاطب، اثربخشی بیشتر و ارتباط دوطرفه با مشتری را داراست. به این معنا که مشتری به سرعت و راحتی می‌تواند واکنش نشان داده و ارتباط ایجاد کند. ابزارهای مختلفی برای اجرای فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و با توسعه روزانه فضای دیجیتال، ابزارهای جدیدتری نیز در اختیار بازاریابان دیجیتال قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب

راهکار طراحی بصری برند
طراحی هویت بصری برند از فعالیتهای بنیادین یک کسب و کار و استارتاپ به حساب می آید . از آنجا که امروزه سازمان ها و شرکتهای مختلف در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر میباشند، هر یک از آنها برای فعالیت های برندینگ خود نیازمند طراحی یکپارچه و متمایز برای هویت برندشان هستند تا بدین وسیله اثر گذاری بیشتری را بر روی منابع انسانی، مشتریان و مخاطبین خود داشته باشند. این هویت در طراحی لوگو، تعریف رنگ سازمانی، انتخاب و استفاده از رنگهای مکمل ، قوانین استفاده از سایز لوگو ، تعریف معنای لوگو و نیز قوانینی در طراحی ست اداری، کاتالوگ، تبلیغات محیطی و حتی بسته بندی نیز کاربرد دارد. علاوه بر آن هرگونه فعالیت برندینگ شرکت بصورت تدوین شده میبایست در این هویت به ثبت رسد. با این روش، حتی تمامی تبلیغات بصورتی یکپارچه تعریف شده و در شناسایی نام تجاری به مخاطب تاثیر فراوانی خواهد داشت. شرکتهای معتبر جهان قبل از آغاز به طراحی اقلام تبلیغاتی، با استفاده از مشاوران تبلیغاتی خبره، به طراحی هویت بصری و سبک و سیاق آن اقدام و بعد از آن برنامه ریزی برند خود را در جهت فروش بیشتر انجام میدهند.

ادامه مطلب