based-on-your-company-xponent

اکنون اکسپوننت با شناخت کامل از پروسه های برندینگ و تجربه ی غنی و فنی در خصوص دیجیتال مارکتینگ و اینترنت مارکتینگ، برای برندینگ خردمندانه ی کسب و کارها، راهکارهایی متناسب با پتانسیل ها و توانمندی های آنان عرضه می کند و همواره خدمات خود را بر اساس این دو فاکتور اصلی منعطف و مدیریت می کند. با توجه به این رویکرد بنیادین، اکسپوننت در ارائه ی خدمات به طیف وسیع کارآفرینانان و برندها خود را متمایز و پیشرو دانسته و مفتخر به تولید ارزش برای تمام پتانسیل های قابل مانور در حوزه ی کسب و کار می باشد. لذا خدمات اکسپوننت برای سطوح مختلف کسب و کار در صنایع مختلف تعریف شده و به شکل زیر تفکیک گردیده است:


استارت آپ ها
استارت آپ واژه‌ای است که در سال‌های اخیر در دنیای کسب و کار برای توصیف کمپانی‌های نوپایی استفاده می شود که راهکارهای جدیدی را برای حل مشکلات و مسائل موجود در بازار مطرح می‌کنند. منشا این واژه در سیلیکون ولی نهفته است. بسیاری استارت آپ را فرهنگ نوینی برای اندیشه‌های نو و خلاقیت برفراز ایده‌های موجود می‌دانند که هدف از آن برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط کلیدی است. تاسیس یا پیوستن به یک استارت آپ به معنای یک تصمیم جدی برای جدا شدن از شرایط ایده‌آل و پایدار به منظور دستیابی به رشد برق‌آسا و تلاش برای ایجاد موجی از تغییرات در مدت زمان کوتاه است.

ادامه مطلب

شرکت های کوچک و متوسط (SME)
بنگاههای کوچک و متوسط کسب و کار (Small & Medium Size Enterprises)که با حروف اختصاری SME به آنها اشاره می شود، واحدهای اقتصادی ویژه ای هستند که در تولید ملی، اشتغالزایی و جلب سود برای سهامداران نقش مهمی ایفا میکنند. از یک دیدگاه قابل انعطاف و کاربردی، ” کوچک“ و” متوسط “ دانستن یک شرکت از دیدگاه عملیاتی، نسبی بوده و قویاً تابع مستقیم نوع فعالیت آن شرکت و نیز فضای کسب و کار حاکم بر آن می باشد.

ادامه مطلب

شرکت های بزرگ
شرکت ها و سازمان های بزرگ اساسا واحدی برای مارکتینگ، برندینگ و تبلیغات خود تعریف کرده و با اختصاص فعالیتهای ترکیبی به منابع انسانی این واحدها، امور مربوط به آنرا بسته به هنر و تجربه ی عملیاتی مدیرانشان، در راستای برنامه های استراتژیک برند و یا سبد برندشان مدیریت می کنند. علیرغم وجود این دپارتمان ها و یا واحدها در ساختار سازمانی، دلایل متنوعی وجود دارد که باعث میشود مدیران به صورت مقطعی و یا بلندمدت، بخشی از فعالیت های این واحدها را به شرکتی دیگر برونسپاری نمایند. دلایلی همچون نبود تخصص لازم، گران بودن و یا در دسترس نبودن منابع انسانی موردنظر، عدم توانایی در مدیریت منابع انسانی فوق و … منجر به تصمیم مدیران در خصوص انتخاب پیمانکار مناسب برای برنامه ریزی و اجرای بخشی از فعالیتهای برندینگ می شود.

ادامه مطلب