شرکت های کوچک و متوسط (SME)

شرکت های کوچک و متوسط (SME)

بنگاههای کوچک و متوسط کسب و کار (Small & Medium Size Enterprises)که با حروف اختصاری SME به آنها اشاره می شود، واحدهای اقتصادی ویژه ای هستند که در تولید ملی، اشتغالزایی و جلب سود برای سهامداران نقش مهمی ایفا میکنند. از یک دیدگاه قابل انعطاف و کاربردی، ” کوچک“ و” متوسط “ دانستن یک شرکت از دیدگاه عملیاتی، نسبی بوده و قویاً تابع مستقیم نوع فعالیت آن شرکت و نیز فضای کسب و کار حاکم بر آن می باشد.

آیا محدودیت سرمایه های فعلی شما اجازه رشد کسب و کارتان را نمی دهد؟

آیا رقبای قوی شما با سرمایه های بیشتر و مزیت های نسبی خود، بازار شما را از آنِ خود کرده اند؟

آیا نبودِ تیمی متخصص و منسجم برای تولید محتوا، مدیریت سایت و صفحات اجتماعی باعث عقب افتادن شما از رقبایتان شده است؟

آیا طیف وسیع هزینه های تبلیغات، گرافیک، سایت و … منجر به اتلاف سرمایه های شما شده است؟

آیا عدم یکپارچگی در هویت بصری برند شما باعث سردرگمی و دفع مخاطبین شما شده است؟


این سوالات و مسائل مشابه به آن جزو دغدغه های اصلی بسیاری از مدیران کسب و کارها، مدیران بازاریابی و فروش بسیاری از شرکتهای SME می باشد. جواب بسیاری از این سوالات را میتوان از دل مقوله هایی همچون کیفیت، تمایز و برندینگ یافت. اکسپوننت برای یافتن جواب اینگونه مسائل پا به پای برند شما به جستجوی کاربردی و عملیاتی خواهد پرداخت.


طیف گسترده ای از خدمات در اکسپوننت برای مشتریان SME ها تعریف شده است. بسته به نوع نگاه مدیریت سازمان به مقوله ی برندینگ، ساختار سازمانی شرکت SME، پتانسیل موجود در منابع انسانی، بودجه ی اختصاص یافته جهت برندینگ و … خدماتی متنوع و منعطف در اکسپوننت برای SME ها در نظر گرفته شده است. خدماتی که در حالت کلان شامل راهکارهای اساسی بوده و یا میتوان ترکیبی از آنها را به تفکیک عناصر برندینگ انتخاب نموده و در پروژه ی برندینگ SME به کار گرفت.