عناصر برندینگ اکسپوننت آن دسته از فعالیتهای اجرایی است که میتوان به صورت مستقیم و منفک از سایر فعالیتهای برندینگ از آنها بهره مند شد.
طراحی سایت
طراحی سایت میتواند نخستین گام در راستای پیدایش فرصتهایی نو در تجارت و ارائه ی خدمات به روشی نوین باشد. در این مورد طراحی وب سایت با امکانات مورد نظر برای مشتری امری مهم تلقی میشود. شما میتوانید با توجه به اهدافی که در نظر دارید اقدام به طراحی سایت کرده و در جهت تحقق هدف خود گامی مطمئن و متفاوت بردارید. در دنیای تجارت الکترونیک، وب سایت ها نقش بسیار مهمی در معرفی کالا ها و خدمات و در نتیجه جذب مشتری دارند.
تولید محتوا
اینترنت و رسانههای نو، رفتار خریداران را برای همیشه تغییر دادهاند. مشتریان شما تبلیغات مرسوم را نمیبینند و به فعالیتهای بازاریابی واکنشی نشان نمیدهند. دیگر نمیتوانید به مشتری امروز بفروشید. مشتری، خود باید بخرد.یک بازی برد-برد را با مشتریانتان آغاز کنید: آنها را با محتوایی ارزشمند و جذاب درباره خودتان تغذیه کنید! بازاریابی محتوا به شما میگوید چگونه مشتریانتان را با محصول و کسبوکارتان درگیر کنید و یک مزیت ویژه در رقابت ایجاد کنید.
مارکتینگ شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی یا Social Network Marketing یکی از جدیدترین و منحصربفردترین روش های بازاریابی در فضای مجازی و اینترنت مارکتینگ است. استفاده از این متد بازاریابی به شکل هدفمند و سیستماتیک و با مدیریت تولید و بروزرسانی محتوای متمایز و یکپارچه می تواند مخاطبان بسیاری را به سوی شما هدایت کند و تجارت شما را در زمان مشخصی که وابسته به میزان سرمایه گذاری زمانی و مالی شماست، زیر و رو کند.
اینفوگرافیک
بدون شک شناخت ماهیت اینفوگرافیکها و استفاده از آنها در میان مخاطبان ایرانی در چند سال اخیر بیش از پیش شده است. شرکتها و سازمانهای مختلف به قدرت نافذ اینفوگرافیکها بعنوان یکی از ابزارهای توانمند محتوای بصری پی بردهاند و برای رونق صفحات اجتماعی و وب سایت خود و یا جلب توجه از طریق تریبونهای بصری همچون پوستر، بنر، استند و … که عملا به رونق کسب و کار خود می انجامد، از این ابزار قدرتمند بهره می برند.
لوگو
طراحی لوگو بعنوان اولین و مهمترین گام در پروسه خلق هویت بصری برند ، زیربنای کلیه فعالیت های بعدی برندسازی میباشد. داشتن یک لوگوی خوب، یک راه حل علمی و اثبات شده برای معرفی موثر، جلب نظر مخاطب (مشتری بالقوه)، ماندگاری برند در ذهن بیننده عام و خاص و نهایتا بالا بردن درصد فروش در صورت یکپارچگی کسب و کار برند است. یک لوگوی حرفه ای، استاندارد و خلاقانه قادر است برند شما را متمایز جلوه داده، در اعماق قلب و ذهن مخاطبین لوگو نفوذ نموده و برند شما را اصیل، قانونی، قابل اعتماد و معتبر جلوه دهد.
کاتالوگ و بروشور
مهمترین دلیل برای استفاده ازکاتالوگ همانا قادر ساختن افراد جامعه برای شناخت محصولات و خدمات «بدون نیاز به واسطه» و رویت محصولات و مطالعه آن در «فرصت مناسب» به جهت قابل «حمل و نقل» بودن و همچنین جایگزینی مناسب برای پوستر و دیگر موارد تبلیغاتی است.
ست اداری
ست اداری اکسپوننت شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت، یادداشت، فولدر، جلد و قاب سی دی، لیبل و فرم ها در ابعاد و اندازه های استاندارد می باشد که یکی از اصلی ترین ابزارهای مکاتبات داخلی و خارجی یک مجموعه است. طراحی ست اداری خلاقانه و منحصر بفرد یکی از عناصر برند سازی و ارتقا سطح یک برند است. طراحی ست هارمونیک که با رعایت اصول طراحی و چاپ آماده شده باشد، ابزار تبلیغاتی موثر با کمترین هزینه نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی و با ماندگاری بالا می باشد.
طراحی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی، برنامه تبلیغاتی است که بر اساس شناخت دقیق محصول و بازار، رفتار مصرف کننده، روان شناسی مخاطب و در قالب برنامه ای دقیق و زمانبدی شده طراحی و اجرا گردد. تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده، بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک، به نتیجه مطلوب نمی رسد. لذا می بایست با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برند و بررسی پیام های تجاری و استخراج ایده اصلی تبلیغاتی، کمپین یکپارچه ای طراحی گردد.